Általános Szerződési Feltételek

Óvári László Oszvald EV

 

Eladó adatai

Név: Óvári László Oszvald EV

Székhely: 8096 Sukoró Körmös utca 9.

 

 

Elérhetőség:

Telefonszám: +36202886066

E-mail cím: info@kapu-telepites.hu

Adószám: 67868256-2-27

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Budapest Környéki
Törvényszék Cégbírósága

A szerződés nyelve: magyar

 

 

A tárhely-Eladó adatai:

Hostingbazis Bt.

4642 Tornyospálca, Mándoki utca 40.

info@hostingbazis.hu          

Kivitelezői rendelkezések:

Ajánlatunk a kiadástól számítva 3 napig érvényes!
Amennyiben az árajánlat megfelel Önnek, kérem a megadott idő alatt írásban visszajelezni részünkre!

Közöljük tisztelt Ügyfeleinkkel, hogy az első két árajánlat készítése ingyenes, minden további

variáció-ért 5.000 Ft költséget számolunk fel.

Fizetési feltételek: 

-Amennyiben ajánlatunkat illetően pozitívan dönt, úgy kérem írásos formában jelezze felénk és vegye fel velünk a kapcsolatot egyeztetés céljából.

Az anyagdíj elektronikus formátumban számlaként azonnal kiállításra kerül, melyet a számla kézhezvételét követően legyen kedves azonnal rendezni! 

(Ennek oka, hogy az árakat rendszerint rövid idő alatt, akár naponta is módosítják a gyártók!)                                                                                                                                          

-Kérjük a számla elkészítéséhez mielőbb adja meg válasz emailben a szükséges adatokat.

–           Cég esetén: a Cég pontos neve, címe, irányítószáma, az aláíró pontos neve, kapcsolattartó neve, elérhetőségei (tel. szám és e-mail cím), a telepítés címe.

–           Magánszemély esetén: a megrendelő pontos neve, címe, a telepítés címe.

-A  vevő  a  megrendeléskor a megrendelt termék teljes anyag-ár 100%-át meg kell fizesse a számla kézhezvételekor.

-A számlát célszerű utalással rendezni, mert így gyorsan és hamar elindul a beszerzési folyamat!

-Természetesen van mód készpénzes fizetésre is, viszont ebben az esetben számolni kell azzal, hogy a személyes találkozásig a megadott ár újra változhat – a gyártók által -. Készpénz átvételéhez időpont egyeztetésre is szükség lesz –figyelembe véve a felek elfoglaltságát –  ill. ebben az esetben a pénz átvételnek újabb, előre nem számolt kiszállási díja van!

Készpénzt a helyszínen felváltani nem tudunk!

 

A szerelési  díjakat  a  Megrendelő  köteles  a  termék  beszerelése  és  átadása  napján  készpénzben  megfizetni,  vagy a beszerelés előtt legalább két  -2- nappal, átutalással  rendezni. Amennyiben a munka több fázisból áll minden nap az elvégzett fázisokat kérjük kifizetni! Minden átvett összegről a számlát elektronikus úton 24 órán belül küldjük.(kérjük úgy készüljön, hogy legyen lehetősége munka elvégeztével rendezni számláját).

 

 

Jótállás:  

A Vállalkozó  az  ajánlatban  szereplő  termékre (akár saját gyártású, készítésű)  vagy  meghajtásokra  a rendeltetésszerű használatra vonatkozó szabályok szerint  jótállást  (garanciát)  vállal. A  garancia  érvényét  veszti,  ha a  szerződés  tárgyát  képező  termék(ek)et  nem  rendeltetésének  megfelelően  használják vagy beszállítóinktól szerzett termék esetén  a  karbantartási  és  használati  útmutatóban leírtaktól  eltérnek.

A garancia csak a mi általunk szerelt vagy készített termékekre érvényes. Pl: kapuknál, kerítéseknél a már telepített, kivitelezett oszlopokra ill. tartószerkezetekre nem érvényes.

Amennyiben az alap, amihez a szerkezetet rögzítenünk kell, annak kivitelezése, annak stabilitása nem megfelelő és ezért a csavar kötés nem hozható létre vagy mozog, ebben az esetben megegyezés tárgyát képezi, hogy a mi csapatunk ezt felár ellenében kicseréli, megerősíti vagy ezt a Megrendelő saját módon oldja meg a mi jóváhagyásunk és iránymutatásunk alapján! 

Felmerülő garanciális probléma alá tartozó javítások munkadíja díjmentes, de a kiszállási díj egyedi árképzéssel kiszámlázásra kerül!

Kizárólag horganyzott vagy porfestett felület kezelésre vállalunk átrozsdásodási garanciát!


Garázskapuk, Szellőztetők:  

A  előírt  jótállás  feltétele  legalább  évente  1  alkalommal  az Óvári Hegesztés és Kaputechnika munkatársaival  elvégeztetett karbantartási munkálat  megléte, külön megkötött Vállalkozói szerződéssel.

 

Garázskapuk, kertkapumozgatók telepítési feltételei: 

Ahhoz, hogy az Ön által megrendelésre kerülő garázskaput vagy egyéb általunk forgalmazott terméket a lehető legszakszerűbben, garanciavállalás mellett tudjuk üzembe helyezni, a szerelési helyszínnek és környezetének meg kell felelnie bizonyos feltételeknek, amelyek a következők. 

 

Szekcionált garázskapuk beszerelése: 

·         A megrendelőnek biztosítania kell a telepítési szerelési helyszín szállító és szerelőjárművel történő, biztonságos és akadálymentes megközelíthetőségét! 

·         A helyiség padlózatának a szerelést érintő területen üresnek kell lennie, amely – kapuméretől függően – a nyílástól hátrafelé kb. 3,5 – 6 méter mélységet jelent. Erre azért van szükség, mert a beépítés belülről történik, tehát minden szerszámot, létrát (esetleg állványzatot), illetve a kapupaneleket is biztonságosan el kell tudni helyezni a helyiségen belül.

·         A garázskaput alapesetben a következő építőanyagból készült helységekben tudjuk szerelni: 

Véglegesen levakolt, lesimított, véglegesen megkötött, lefestett, lemázolt (nem frissen vakolt) falfelületre.
A falfelületek ill. az égetett tégla különböző fajtái, Ytong, zsalukő, beton.

 

Zártszelvény, „U”-profil, fa. bármilyen más építőanyagból készült felület.

Minden esetben a belső falsíkoknak – mint kétoldali káva és felső áthidalónak – egy síkban kell lennie!!!  

·         Nem a fentiek szerint kialakított helyszínre történő beszerelés a garancia azonnali, szereléskori elvesztését jelenti, különös tekintettel a nem egyező belső oldali kávák és áthidaló, illetve a vakolatlan, kifestetlen garázsba való beszerelést. Ebben az esetben a beszerelés (felszerelés) nem kivitelezhető, ezt csak új időpontban, új munka és kiszállási díjjal együtt fogjuk tudni kivitelezni.

·         A garázsban a kapu beszerelését követően porolással, koszolással járó további építési feladatok elvégzése miatt kialakult, a garázskapuval kapcsolatos hibák nem garanciális jellegűek!! Ilyen jellegű munkák a garázskapu nyikorgásához, a kapu megszorulásához, hangos működéséhez vezethetnek. Ebben az esetben alkatrészek nem garanciális cseréjére lehet szükség. 

·         A garázsnyílások nem megfelelő kialakításának a korrigálása nem a szerelést végző szakember feladata. 

 

·         A megadott padlószint szerelés utáni megváltoztatása esetén a kaput újra be kell állítani, melynek költsége (kiszállási- és munkadíj) a megrendelőt terheli.

 

·         Amennyiben az ügyfél egy egyeztetett szerelési időpontra nem tudja a beépítési helyszínt szerelésre alkalmassá tenni, abban az esetben a következő szerelési időpont jelentősen” tolódhat”. Amennyiben a szerelők a helyszínre kivonultak és a szerelés a megrendelő hibájából nem teljesíthető, abban az esetben a meghiúsult szerelés esetén ki kell fizetni a szerelési szállítási díjat. A valós beszereléskor a szerelési szállítási díjat, újból ki fizetnie kell a megrendelőnek. 

  

·         Régi garázsajtó kibontása esetén az oldalkávákon sérülések (repedés, vakolat leomlása stb.) keletkezhetnek, melyek visszajavítása nem a kapu szerelést végző szakember feladata. 

 

·         Amennyiben a kapu vasalatának beszereléséhez acél zártszelvény keretet kialakítása szükséges, annak elburkolása sem tartozik az általunk vállalt munkálatok közé. 

 

·         Álmennyezet esetén előfordulhat, hogy azt a vasalatok rögzítéséhez meg kell bontani. Ennek teljes mértékű visszajavítását sem tudjuk garantálni.

 

·         A kapumozgatáshoz használt motorok elektromos tápellátásának előkészítését, valamint az igényelt fotocella technika előkészítését, kivitelezését kábelezését, a szükséges betonozási és kőműves munkákat is a megrendelőnek kell, a beüzemelési munkafolyamat előtt biztosítania.

 Röviden:

A honlap készítői és üzemeltetői nem vállalnak semmilyen felelősséget az oldalon elhelyezett tartalomért, azok felhasználók általi olvasása, gyakorlatba ültetése esetére. Az adott felhasználó csak és kizárólag a saját felelősségére használja az oldalt. Nem vállalunk felelősséget a bekövetkezett balesetekért, hibákért, károkért legyen az bármilyen természetű (anyagi, vagy egészségi, stb…).

Alapvető rendelkezések

 

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint
jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a
Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus
kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő
szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény,
valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül
is irányadók.

 

A jelen Szabályzat 2021.11.10. napjától hatályos és
visszavonásig hatályban marad. Az Eladó jogosult egyoldalúan módosítani a
Szabályzatot. A módosításokat az Eladó azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy)
nappal a weboldalakon közzéteszi. Vevők a weboldal használatával elfogadják,
hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás
automatikusan érvényes.

 

Vevő, amennyiben belép az Eladó által üzemeltetett webshop
weboldalra és ott rendelést ad le– akkor is, ha nem regisztrált vevője a
webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek el kell
fogadnia. Amennyiben a Vevő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a
webshopban rendelést leadni.

 

Eladó fenntart magának minden jogot a webshop weboldal,
annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal
terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok
bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése
az Eladó írásos hozzájárulása nélkül.

 

A szerződés létrejötte, hatálya, tárgya

 

A szerződés bármely személy (a továbbiakban: Vevő) és a Óvári László Oszvald EV. (továbbiakban Eladó) között a megrendelés leadásával és az elutalt összeg beérekezésével jön
létre. A megrendelés leadásával létrejött szerződés a feleket kölcsönösen jogosítja és kötelezi.

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

A webáruházban elérhető termékek kizárólag online
vásárolhatók meg. A webáruházban feltüntetett árak magyar forintban értendők,
és nem foglalják magukban a törvényben előírt általános forgalmi adót, lévén
áfa mentes egyéni vállalkozásról van szó.

 

A webáruházban az Eladó részletes tájékoztatást ad a
szerződés szerinti termék lényeges tulajdonságairól, a megfelelő mértékben.

 

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, az Eladó
teljeskörűen tájékoztatja a Vevőket az akcióról és annak pontos időtartamáról.

 

Rendelés menete

 

A Vevőnek lehetősége van regisztrációval vagy anélkül
megrendelését leadni. A Vevő a termék kiválasztását követően, a rendelkezésre
álló opciók, valamint a darabszám kiválasztása után rendelheti meg. Amennyiben
a Vevő a terméket a kiválasztást követően megrendeli, megrendelésével igazolja,
hogy a termék típusát, ellenőrizte, és azt elfogadja. További terméket
hasonlóan helyezhet a kosárba. Ha nem szeretne további terméket vásárolni,
ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva
törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően automatikusan
frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, a „kosár frissítése” ikonra
kattint Vevő, majd kiválasztja a „Tovább a pénztárhoz” opciót.

 

A megfelelő termék kiválasztását követően a Vevő kiválasztja
a számára megfelelő fizetési módot, melynek típusai a következők:

 

Fizetési módok:

 

Közvetlen banki átutalás (Előre utalás)

Kedvezményezett neve: Óvári László Oszvald

Számlaszáma: feltöltés alatt

 

Termék kézhezvételének feltételei:

 

A Vevő köteles a számlázáshoz szükséges adatokat megadni. (A
személyes adatok kezeléséről az Eladó Adatvédelmi Szabályzatában talál
információkat.).

 

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a
termékeknél vagy az áraknál, az Eladó fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen
esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után az Eladó azonnal
tájékoztatja a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer
megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél
elálljon a szerződéstől.

 

A Vevő a rendelés leadását követően visszaigazolást kap
annak beérkezéséről, státuszáról (Függő állapot), valamint az elektronikus
levélben leírtak alapján köteles a számla végösszegét az Eladó számlaszámára
átutalni.

 

 Az Eladó a
megrendelés beérkezését követően elektronikus levélben jelzi annak módosult
státuszát (Feldolgozás alatt). Ezután az Eladó elektronikus úton eljuttatja a
számlát a Vevő számára. A számla végösszegének bankszámlára történő beérkezését
követően, az Eladó elektronikus levélben megküldi a vásárló számára a
megvásárolt terméket.

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és
visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

 

Az Eladó akkor teljesítette a szerződést, amikor a terméket
a szerződésnek és a jogszabályi előírásoknak megfelelően levél útján kézbesíti
a megrendelt terméket a Vevő részére. Amennyiben az levél elküldésre kerül,
Eladó a terméket a Vevő részéről átvettnek tekinti, így a szerződés
mindenképpen teljesítettnek tekinthető az Eladó részéről. Vevő kijelenti, hogy
a teljesítés fenti módját saját kezeihez történő teljesítésnek elfogadja.
Amennyiben a Vevő a termék átvétele előtt az értesítési címét bármely okból
megváltoztatja, úgy köteles a címváltozásról az Eladót tájékoztatni. Ha a Vevő
bármely okból nem kapja meg a megvásárolt terméket, úgy köteles azt jelezni az
Eladó részére a fenti elérhetőségeken. Eladó köteles gondoskodni arról, hogy
Vevő (akár más elérhetőségen is) de kézhez kapja a megvásárolt terméket.

 

Az Eladó jognyilatkozatai a Vevővel szemben kézbesítettnek
számítanak, ha azokat a Eladó a Vevő utoljára megadott címére megküldte.

 

Megrendelések feldolgozása és teljesítés

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8-17 óra között
történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van
lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után
történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

 

Általános teljesítési határidő, a számla ellenértékének
megfizetésétől számított 15 (tizenöt) munkanapon belül.

 

Ha az Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem
teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére,
köteles erről Vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vevő által fizetett
összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E
kötelezettség teljesítése Eladót nem mentesíti szerződésszegése egyéb
következményei alól.

Az Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt
megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő
teljesítés kizárólag Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

Elállás

 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a
Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül
indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

 

Az elállás feltételei

 

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól
számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő, vagy az általa megjelölt
harmadik személy a terméket átveszi.

 

Az Eladó kizárólag a Vevő által még fel nem használt
termékeket köteles visszavenni. Ez a rendelkezés a termékek jellegéből adódik,
mivel azok csupán egyszer felhasználhatóak, így, ha a Vevő az általa megvásárolt
terméket felhasználja, az elhasználtnak minősül.

 

Az Eladó a Vevő elállási szándékának jelzését (45/2014. (II.
26.) Korm. rendelet 2. melléklete alapján Eladó részére megküldött elállási
nyilatkozatminta) a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb
14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Vevő részére.

 

A Vevő egyéb panaszával is megkeresheti Eladót a jelen
Szabályzatban található elérhetőségeken.

 

Termékszavatosság

 

Vevőt az eladóval szemben a Ptk. – alább ismertetett-
rendelkezései alapján termékszavatosság illeti meg az alábbiak alapján, hibás
teljesítés esetén.

 

6:168. § [Termékszavatossági igény]

 

(1) Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen
alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a
gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő
határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a
terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a
gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek,
vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

(2) Ezen alcím alkalmazásában gyártónak minősül a termék
előállítója és forgalmazója.

 

(3) A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség
alól, ha bizonyítja, hogy

 

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló
foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

 

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a
tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

 

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági
előírás alkalmazása okozta.

 

(4) Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a
termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség
a gyártót terheli.

 

6:169. § [Közlési és igényérvényesítési határidők]

 

(1) A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül
köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két
hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés
késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

 

(2) A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa
történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte
jogvesztéssel jár.

 

6:170. § [Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén]

 

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának
átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

 

Panaszkezelés

 

Az Eladó célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő
minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen.
Amennyiben a Vevőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak
teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a Eladó e-mail címén, vagy levél
útján is közölheti.

 

Eladó a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint
orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, az Eladó a panaszról
és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s
annak egy másolati példányát átadja a Vevőnek. Ha a panasz azonnali kivizsgálása
nem lehetséges, az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy
másolati példányát megküldi a Vevőnek.

 

Az írásbeli panaszt az Eladó 30 napon belül írásban
megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati
példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

 

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu

 

Egyéb rendelkezések

 

Az Eladó és a Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják
rendezni. Vevő és az Eladó a jelen szerződés hatálya alá tartozó, megegyezéssel
30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve
kikötik az Érdi Járásbíróság illetékességét.

 

A Vevő megrendelésével kijelenti és igazolja, hogy az
Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi Tájékoztatót
átolvasta, megértette, és mint szerződéses akaratával mindenben megegyezőt
elfogadja.

 

Sukoró, 2022.03.20.